مورد داشتیم دختره ....

مورد داشتیم دختره ....

مورد هم داشتيم دختره بخاري ماشينشو کم کرده تا گاز به همه هموطنان برسه... 

 

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

دوستم گلوش چرک کرده بود پرسيد چيکار کنم ؟
خواستم بگم آب نمک قر قره کن حواسم نبود گفتم آب قند قرقره کن
بنده خدا يه هفتس کلا نميتونه صحبت کنه
دکتر گفته مجراي تنفسيت شکرک بسته.

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

به بعضي ها بايد گفت:
يکي از شرايط ناز کردن ، ناز بودنه !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

طرف توي سينما با گوشيش نور مينداخت روي ساعتش
تا ساعتو ببينه !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

انقدري که بابام آهنگِ بي کلام گوش ميده توي خونه؛
همش حس ميکنم توي آسانسورم ..!

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

طرف از پشت هيکل دختره رو ميبينه ، ميفته دنبالش ميگه :
ماشين دارم ، خونه دارم ، ويلا دارم …
يهو دختره برميگرده ، يارو ميبينه صورتش خيلي زشته!
ميگه : همه رو فروختم !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

ديروز رفتم مغازه به يارو گفتم شيرکاکائو چنده؟
گفت ۵۰۰۰تومن
يهو يادم اومد که عهههههه!!! من که عاشق آب معدني ام

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

به حيف نون گفتن بيا فلان شرکت، 15 روز کار، 15 روز استراحت
ماهي 400 هزار تومان
يه کمي فکر کرد و گفت: نمي شه اون 15 روز رو هم نيام، ماهي 200 !؟

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

داشتيم آبگوشت ميخورديم ، من داشتم استخوناشو ميخوردم
بابام يه نگاهي بهم کرد گف :ميدوني کي استخونارو ميخوره؟
من با خوشحالي گفتم : من
گفت : نه! سگ استخون ميخوره
من 
انجمن حمايت از کودکان بي سرپرست 

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

پسراي عزيزي که ميرين باشگاه تو رو خدا رو همه قسمت هاي بدنتون متناسب کار کنين
بعضيا بالا تنشون اندازه گودزيلاس پاها عين ملخ !
خو لامصب چي فکر ميکني پيش خودت ؟

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

ملت تو خونه شون میز بیلیارد و تردمیل و سونا و جکوزی دارن
اونوخت ما تنها امکانات ورزشی مون یک میله بارفیکس بود
که اونم مامانم زده تو کمد روش لباس آویزون میکنه!

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

طَرف ، مگس با وساطت روش میشینه
اونوقت اسمش رو تو پروفایل گذاشته :
دُزد دِلها !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

يکي از کاربردهاي کارت ملي اينه که هر از چند گاهي
يک نگاه بهش بياندازي و به قيافه الانت اميدوار بشي !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

عاقا با دوستم رفتم سوپر مارکت دوستم به فروشنده گفت
عاقا ببخشيد شامپو با طعم سير داريد ؟
منو ميگي سينه خيز از سوپري اومدم بيرون 

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

امروز براي اولين بار ديدم تو ماشين عروس دوتا دختر نشسته بودن
بعد از کلي دقت فهميدم اوني که کليپس نداره مرد ست !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

به نظر من درستش اين بود که دماغ بالاى چشم باشه !
تا آدم بتونه چشمش رو زير پتو نگه داره ، دماغشو بيرونِ پتو !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

مورد داشتيم :
دختره تو بازي GTA ماشين زير پاش خاموش شده !

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ] [ 3:39 ] [ korusharia ]

[ ]